Wednesday, May 8, 2019

κοστος συνδεσης φωτοβολταικου με δεη

https://xipmsieq.blogspot.com/2019/02/blog-post_43.html

Το υπουργείο Μεταφορών με εγκύκλιο του προς τις αρμόδιες διευθύνσεις και υπηρεσίες βάζει «φρένο» στους ηλικιωμένους που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν... χάσει τα αντανακλαστικά τους αυξάνοντας τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος.


fin fun on ebay

κιθαριστας των eagles

Ειδικότερα, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, οι ηλικιωμένοι οδηγοί θα πρέπει να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους και μάλιστα να επαναλαμβάνουν την διαδικασία κάθε τρία χρόνια, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που θα προσκομίζουν. Όσοι είναι πάνω από 80 ετών θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.


Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών οι ηλικιωμένοι θα κάνουν έναν κύκλο βασικής οδήγησης και δεν θα δίνουν όλο το πρόγραμμα των εξετάσεων (σήματα οδήγησης). Ανανέωση διπλώματος υποχρεούνται και οι οδηγοί άλλων χωρών που ζουν και κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.


Επίσης, όσοι απορρίπτονται σε θεωρητικές εξετάσεις πάνω από τέσσερις φορές έχουν δικαίωμα επανεξέτασης µε την παρέλευση δεκατεσσάρων ημερών.


κοστος συνδεσης φωτοβολταικου με δεη

Όπως δήλωσε, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, το υπουργείο εξειδικεύοντας τις αλλαγές που έγιναν στον ΚΟΚ με τον πρόσφατο νόμο 4530/18, προχώρησε στον καθορισμό της διαδικασίας για την επανεξέταση της ικανότητας οδήγησης των πολιτών άνω των 74 ετών. «Στόχος μας είναι να λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο που εγγυάται μεγαλύτερη οδική ασφάλεια αλλά και προστασία των οδηγών» τόνισε και πρόσθεσε πως οι διαδικασίες που προβλέπονται εισάγουν και την πρακτική άσκηση, εκτός από τις ιατρικές εξετάσεις που υπήρχαν μέχρι σήμερα, προκειμένου να είναι έμπρακτη η απόδειξη της ικανότητας. «Η εξασφάλιση της Οδικής Ασφάλειας είναι ευθύνη όλων μας και η λήψη δοκιμασμένων αποτελεσματικών πρακτικών και μέτρων είναι απαραίτητη» επισήμανε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών.


«Είμαστε υπέρ της επιμόρφωσης των ηλικιωμένων οδηγών, είναι αναγκαία η κατάρτιση και γι αυτή την ηλικία αλλά πιστεύουμε ότι ο τρόπος αυτός δεν βοηθάει» σχολίασε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδηγών Θανάσης Καλύβας σημειώνοντας πως θα έπρεπε να υπάρξει και κάποιου είδους εκπαίδευση, σεμινάρια σε βασικά θέματα οδήγησης (πχ βασικά σήματα που έχουν ξεχάσει ή δεν τα γνωρίζουν).


Επίσης, ο κ. Καλύβας εξέφρασε επιφυλάξεις για τον τρόπο εξέτασης θέτοντας θέμα ασφάλειας αφού οι εξετάσεις θα γίνονται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή και με όχημα του ηλικιωμένου ή κάποιου άλλου ιδιοκτήτη. «Είναι βασικά ζητήματα που νομίζω ότι πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά τους αρμόδιους» ανέφερε.


Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Μεταφορών προβλέπεται:


Κάτοχος άδειας οδήγησης οποιασδήποτε κατηγορίας που την ανανεώνει μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των 74 ετών, στην αίτηση-υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνει την/τις κατηγορία/ες που επιθυμεί να ανανεώσει και υποβάλλει:


α) Μία πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου, για κάθε ΔΕΕ που εκδίδεται προκειμένου να συμμετάσχει σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς για την αντίστοιχη κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.


Για κάθε κατηγορία που ο ενδιαφερόμενος θα εξεταστεί εκδίδεται και αντίστοιχο ΔΕΕ.


β) Αποδεικτικό, για την καταβολή του προβλεπόμενου ποσού για κάθε προγραμματισμό δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς οδηγού κάθε κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει.


Μετά την έκδοση του ΔΕΕ η αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών προγραμματίζει τη δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς του ενδιαφερομένου κατ' αναλογία της παραγράφου 3 του άρθρου 24.


Ο ενδιαφερόμενος σύμφωνα µε τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 3 του π. δ.51/2012, υποχρεούται και σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς.


Η παραπάνω διαδικασία διενεργείται µε οποιοδήποτε όχημα της αντίστοιχης κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει ο ενδιαφερόμενος, το οποίο πληροί τα κριτήρια των διατάξεων του άρθρου 3 του π. δ.51/2012.


Για το όχημα αυτό πρέπει να διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας).


Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς πραγματοποιείται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών. Σε περίπτωση που το όχημα που χρησιμοποιείται στη δοκιμασία δεν ανήκει στον ενδιαφερόμενο, απαιτείται παραχώρηση του οχήματος από τον ιδιοκτήτη του στον ενδιαφερόμενο µε υπεύθυνη δήλωση.



κοστος συνδεσης φωτοβολταικου με δεη
https://kzhadrgf.blogspot.com/2019/01/blog-post_10.html

No comments:

Post a Comment