«Υπάρχει ένας επενδυτής που έρχεται και δεν θέλουμε να υπάρξει πρόβλημα με την λειτουργία του ΟΛΘ», δήλωσε ο κ. Πιτσιλής, ξεκαθαρίζοντας πως θα λάβει όλα τα μέτρα που χρειάζονται για την εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού και την ομαλή του μετάβαση στο νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
«Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια μας για να βρεθεί μία λύση που θα είναι ικανοποιητική για όλους», είπε, χωρίς να αναφερθεί σε τεχνικές λεπτομέρειες επισημαίνοντας πως ελπίζει ότι έστω στην ύστατη στιγμή θα μπορέσει να υπάρξει λύση στο πρόβλημα.
Να σημειωθεί πως παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει και τις διαπραγματεύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη με τους συνδικαλιστές από αύριο το βράδυ, Σάββατο, στις 10 και μέχρι τις 6 το πρωί της Κυριακής, οι τελωνειακοί δεν θα δουλεύουν στη νυκτερινή βάρδια μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους σε ό, τι αφορά στην λειτουργία της «Πύλης 16».
ταβερνα δροσια ροδος
Η απόφαση της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος για κατάργηση της νυκτερινής βάρδιας στην Πύλη «16» του ΟΛΘ, που εξυπηρετεί την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και το διεθνές εμπόριο, σχετίζεται με σειρά κλαδικών αιτημάτων που αφορούν σε οικονομικές απαιτήσεις και ζητήματα αξιολόγησης, αλλά και στις ακατάλληλες και αντίξοες συνθήκες εργασίας που επικρατούν στη διάρκεια της νύχτας στο λιμάνι.
Ναυτιλιακοί παράγοντες, έμποροι και εκτελωνιστές αντιδρούν στην κατάργηση της βραδινής βάρδιας και μιλάνε για τεράστιο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί για τα φορτηγά διεθνών μεταφορών που θα έρχονται στον ΟΛΘ από Ευζώνους και Κήπους Έβρου και τα οποία δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν αλλά θα σχηματίζουν ουρές γύρω από την περιοχή του λιμένα.
ταβερνα δροσια ροδος
γυρνάω σελίδα
https://qkcpxtey.blogspot.com/2019/02/blog-post_12.html
https://lukeclzp.blogspot.com/2019/04/blog-post_21.html
No comments:
Post a Comment